Por norma xeral entendemos por logotipo como o conxunto de texto e anagrama, e así o faremos tamén neste traballo para non xerar confusión, aunque técnicamente o logotipo só fai referencia á parte tipográfica (o texto) dun emblema e non inclúe o anagrama ou isologotipo.
O anagrama, isologotipo ou icono non é algo obligatorio en todos os "logotipos", algúns logos moi bos como o de Coca-Cola non teñen anagrama, e outros moi recoñecibles como o de Nike non teñen texto nalgunhas ocasións.
Nambergantes os anagramas axudan á identificación da empresa porque poden ser elementos relacionados co producto ou servicio, etc... que a empresa ou institución ofrece.
Neste post verás cales son as claves xerais para o deseño gráfico de logotipos e iconos ou anagramas.
5 características imprescindibles dun logotipo
-
Identificativo
-
Sinxelo e doado de reproducir
-
Fácil de recoñecer
-
Fácil de lembrar, memorable
- Coherente, todos os elementos dunha imaxe corporativa deberán seguir un mesmo estilo.
9 Claves para o deseño de logotipos
-
Elixe una tipografía que transmita os valores da túa empresa, asociación, evento, etc...
As distintas tipografías transmiten diferentes emocións, valores e significados (xuventude, dinamismo, tradición…) Deberás telo en conta á hora de elexir unha ou outra.
-
Escolle unha tipografía legible, incluso en tamaños muy pequeños. Se xogas coas letras e as transformas procura non perder nunca a
lexibilidade ou o logotipo resultará inútil e non cumplirá ben a súa
función.
-
Non uses máis de dúas fontes tipográficas distintas.
-
Para deseñar o anagrama (debuxo) traballa con formas simples. A simplicidade é a base para o deseño dun bo logotipo e
permitirá a súa doada reproducción en todo tipo de soportes e tamaños (papelería, rótulos metálicos, vinilos…)
-
Busca o equilibrio entre anagrama e tipografía xa que ambos elementos deben complementarse. Si existe un desequilibrio
entre tipografía e anagrama, que sexa intencionado e moi evidente.
-
Alinea correctamente todos os elementos do logotipo e procura que garden unha proporción adecuada entre eles.
-
Coida a elección de cores xa que, ó
igual que a tipografía, as cores serven para transmitir emocións e
sensacións. O logotipo ten que verse ben en blanco e negro e cuando
se invirtan as cores. Mesmo é boa idea comezar a deseñar o téu
logotipo sen cor.
-
Non uses máis de tres cores distintos no logotipo e non abuses dos degradados.
A elección da cor influirá nos costes de impresión dos distintos elementos dunha identidade corporativa.
-
Crea tantas variacións sobre unha mesma idea como se te ocurran, xa tendrás tempo de eliminar as que peor funcionen.
No hay comentarios:
Publicar un comentario